Skyenterrierikerhon jäsenyys

© Kati Lönnström

Liittymällä jäseneksi tuet Skyenterrierikerhon toimintaa rodun hyväksi. Skyenterrierikerhon jäsenenä olet myös automaattisesti Suomen Terrierijärjestön jäsen. Voit liittyä jäseneksi sivupalkista tai klikkaamalla tätä linkkiä.

Jäsenenä saat seuraavat edut:

• Kaksi SKYE-lehteä ja neljä Terrilife-lehteä vuosittain
  • Mahdollisuuden osallistua kerhon jäsenille tarkoitettuun toimintaan, kuten skyetreffeille sekä jalostuspäiville
  • Skyenterrierikerhon järjestämät luennot alennushintaan
  • Rahallinen avustus ruuminavauskustannuksiin, mikäli skyellasi on epäilty kuolinsyyksi perinnöllistä sairautta (skyenterrierihepatiitti tai renaalidysplasia). Avustusta voit hakea avauksen jälkeen, kun tiedot on toimitettu Skyenterrierikerholle. Päätökset tehdään tapauskohtaisesti.
  • Voit ilmoittaa myytäviä pentuja tai kotia etsiviä aikuisia koiria yhdistyksen pentulistalle
  • Kasvattajana voit liittää pennunostajat kerhon jäseniksi puoleen hintaan ensimmäiseksi vuodeksi
  • Kasvattajana saat myös yhteystietosi lehteen ja kerhon internetsivuille